Zpět

Erasmus+: První týden očima studentů

V neděli 20.3.2022 v 16:00 jsme se sešli na letišti, a v 18:00 jsme odletěli do Málagy. Po příletu jsme měli drobné zmatky s autobusem do našeho ubytování (chyba v komunikaci). Když jsme přijeli na hostel, najedli jsme se, byli nám sděleny informace na následující den a šli jsme spát.

V podělí jsme po skupinkách jeli do našich prací, kde nás seznámili s lidmi, kteří s námi budou komunikovat. Sdělili nám, co bude náplní naší práce a co firma dělá. Po seznámení jsme jeli zpět na hostel. Po obědě nás čekal „city tour“, kde nás provedli po městě a ukázali nám různé památky. Ve večerních hodinách nás čekal ještě výlet lodí, kde jsme se podívali na západ slunce.

V úterý už nám začal klasický pracovní den, kde nás převážně ještě seznamovali, co a jak budeme ve firmě dělat. Po práci a pozdním obědě nás čekala hodina španělštiny. Naučili jsme se například pozdravy, rozloučení, přání hezkého dne, čísla a nějaké oblečení.

Zbylé dny byly v pracovním duchu a odpoledne jsme měli čas každý sám pro sebe, který jsme trávili většinou odpočinkem, výletem na pláž anebo si šli zacvičit do místního fitka.

V sobotu ráno po snídani jsme vyrazili na Gibraltar, kde jsme jeli lanovkou na vrchol hory za opičkami. Opice se nejdříve zdáli nevinné, ale opak je pravdou! Když se nevinně přiblížila a skočila na Jana Kmocha a začala se mu hrabat v baťohu, ukradla mu svačinu a zdrhla. Poučení dávejte si pozor na své věci, když jdete mezi opičky. Když jsme sjeli lanovkou dolů, čekal nás výlet na moře za delfíny. Delfíny jsme sice neviděli, ale viděli jsme z dálky Afriku. Po návratu z moře jsme vyrazili zpět na hostel.

Sice nám většinu týdne pršelo, ale určitě nelitujeme toho, že jsme jeli do Málagy.

S pozdravem

Vyšší odborná škola,
Střední průmyslová škola
a Jazyková škola
s právem státní jazykové zkoušky